IMPORTANTE - IMPORTANT

Todas las ilustraciones de este blog son propiedad intelectual de la autora. Está prohibida la reproducción y uso de las mismas sin su consentimiento. - Totes les il.lustracions d'aquest blog són propietat intel.lectual de l'autora. Queda prohibida la reproducció i ús de les mateixes sense el seu consentiment - All the illustrations of this blog are intellectual property of the author. This forbidden the reproduction and use of them without her consent.

diumenge, 13 d’agost de 2017

Nins i LLEURE

Salutacions , 
Ja fa algun temps que el meu interès pel " Món dels Petits Saltamartins" ha anat guiant el meu camí personal.

Primerament estudiant i cursant Online "TEI" -  Tècnic Educació Infantil, estant embarassada. Després, per falta de la titulació de les proves lliures en TEI,  em vaig volcar cap el món del lleure: Primer Monitora i després Directora.

La meva formació amb Associació Why, va ser presencial, vivencial.  Tot es treballava des de la propia pell, la vivència personal: 

- Les necessitats especials dels infants i adolescents,
- les pròpies pors, 
- treballs cooperatius, 
- viure el com pasar del  "ser desconneguts" a "ser equip, propers, empatics, assertius", 
- com superar els pensaments bloquejadors del "no"  en pensament postiu de l' "endavant",
- aprendre des de la diferència buscant punts de trobada i respecte... 


Definitivament aquestes dues formacions vivencials em varen obrir els ulls a la veritable força del Lleure. 
Alguns pares ho poden fer servir com aparca-nens, però no són activitats sense més, sino amb objectius per ensenyar-nos,  fer-nos créixer com a persones .  

El lleure em va seduir, amb tot el seu ventall de possibilitats. 

- Fent exposicións per als petits sobre "Què és ser il·lustrador", Barcelona i Sant Cugat. 

- He creat "Un Temps de Joc-Ga", presentant-ho al Hotel de Sant Cugat  amb Enlazate.

- Hem iniciat el testeig d'un Temps de Joc-Ga amb mamis a Sant Cugat. 

- He estat contacontes al Abacus de Sant Cugat,  amb el meu conte d'ioga: "Somriu per canviar el món". A l'Escola Bressol Montserrat amb "Un Retall" i  "Tres Porquets" . Al Casal amb "L'Onada".

- Formo part de l'equip Carlos Claramunt per Paidos, d'ioga per a nens i nenes, a demés d'ioga per a famílies,  extraescolars de les escoles Pi d'en Xandri  i Pins del Vallès.

- He format part  als Casals d'estiu Jardí del Roura de Bhagavan , Caldes de Montbui.  

http://bhagavan.es/es/casales-de-verano/casales-bhagavan-jardi-del-roura/

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada